Toggle navigation
T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
AĞRI / MERKEZ - Ağrı Rehberlik ve Araştırma Merkezi
İletişim Bilgileri
Ana Sayfa
Kurumumuz
Müdür
Kadromuz
Tarihçe
Kurumumuz Hakkında
Hizmet Bölgemiz
Ağrı Rehberlik ve Araştırma Merkezi 2024-2028 Stratejik Planı
Rehberlik
Okul Pdr Programı Hazırlama
Pdr Hizmetleri Sunum Sistemi
Hedef Listesi
Okul Pdr Programı
Kazanım Tablosu
Sınıf Rehberlik Planı
Psikolojik Destek Yönlendirme Formu
Psikososyal Destek Hizmetleri
Rehberlik Formları
Sınıf Rehberlik Programı
Sınıf Rehberlik Programı Kazanımları
Plan Hazırlama Videosu
Danışmanlık ve Eğitim Tedbiri
Bilinçli Teknoloji Kullanımı
Psikolojik Sağlamlık
Problem Çözme Becerileri
Okul Öncesi ve İlkokul
Ortaokul ve Lise
Veli-Öğretmen
Zaman Yönetimi
Pomodoro Tekniği
Eisenhower Tekniği
Kanban Tekniği
Feynman Tekniği
Eğitim-Sunu İçerikleri
İHMAL VE İSTİSMAR DURUMLARINDA BİLDİRİM
Özel Eğitim
BEP
Bep Dosyası
Kılavuzlar
Özel Eğitim Sınıfları Kılavuzu
Kaynaştırma Yoluyla Eğitim Kılavuzu
Hastanede Eğitim Hizmetleri Kılavuzu
Evde Eğitim Hizmetleri Kılavuzu
Özel Eğitim Sınıfı ve Destek Eğitim Odası Bulunan Okullar
Özel Eğitim Hizmetleri İle İlgili Yayınlar
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu Olan Bireyler İçin Yayınlar
Dil ve Konuşma Güçlüğü Olan Bireyler İçin Yayınlar
Gecikmiş Konuşma- Öğretmen El KitabıDil Ve Konuşma Güçlüğü Olanlar
Gecikmiş Konuşma- Aile El Kitabı Dil Ve Konuşma Güçlüğü Olanlar
Kekeme Bir Çocuğum Var Aile El Kitabı
Kekeme Bir Öğrencim Var Öğretmen El Kitabı
Görme Engelliler İçin Yayınlar
Görme Engellilere Okuma Yazma Öğretme Kılavuzu
Braille Kabartma Yazı Kılavuzu
Braille Müzik İşaretleri Sistemi Kılavuzu
İşitme Engelliler İçin Yayınlar
İşitme Engelli Öğrenciler İçin Öğretmen Kılavuz Kitabı Yeni
Türk İşaret Dili Sözlüğü
Türk İşaret Dili Dersi 1, 2, 3. Sınıf Öğretim Programı Etkinlik Örnekleri
Türk İşaret Dili Dersi İlkokul 1. Sınıf Öğretim Programı
Yaygın Gelişimsel Bozukluğu Olan Bireyler İçin Yayınlar
Otistik Çocukların Eğitiminde Aile El Kitabı
Zihinsel Engelli Bireyler İçin Yayınlar
Bireyselleştirilmiş Eğitim Programı Yol Haritası
Bütünleştirme Kapsamında Eğitim Uygulamaları Öğretmen Kılavuz Kitabı
Engelsiz Okul Modeli Yol Haritası
Mesleki Eğitimde Bütünleştirme Uygulamaları
Neden Nasıl Niçin Kaynaştırma
Özel Eğitim Programları
Ram Yönlendirme Formları
Bireysel Gelişim Raporu
Eğitsel Değerlendirme İsteği Formu
Dehb Gözlem Formu
Özel Öğrenme Güçlüğü Gözlem Formu
Sunumlar
Destek Eğitim Odası
Bep Hazırlama
Tam Zamanlı Kaynaştırma Ve Bütünleştirme
Ram Yönlendirme Süreci Ve Basamakları
Sıkça Sorulan Sorular
Videolar
Yayınlar
E-Dergi
1.Sayı Aralık 2019
2.Sayı Aralık 2020
Yazı Köşesi
Meslek Tanıtımı
Staratejik Plan-Araştırma ve Projeler
Ağrı Rehberlik ve Araştırma Merkezi 2024-2028 Stratejik Planı
Mevzuat
Kanun
Engelliler Hakkında Kanun
Çocuk Koruma Kanunu
Kanun Hükmünde Kararname
Özel Eğitim Hakkında Kanun Hükmünde Kararname
Yönetmelik
Özel Eğitim Hizmetleri Yönetmeliği
PDR Hizmetleri Yönetmeliği
Yönerge
Evde ve Hastanede Eğitim Hizmetleri Yönergesi
Psikososyal Koruma, Önleme ve Krize Müdahale Hizmetleri Yönergesi
Ram Yönergesi
Pdr Etik Yönergesi
Genelge
Eğitim Ortamlarında Şiddetin Önlenmesi ve Azaltılması Başlıklı Genelge
Uyuşturucu Kullanımı ve Bağımlılıkla Mücadele Konulu Genelge
Okullarda Şiddetin Önlenmesi Genelgesi
Destek Eğitim Odası Açılması Genelgesi
Rehberlik Hizmetleri Görevlendirme Genelgesi
Resmi Yazı
Eğitsel Değerlendirme, Tanılamada Dikkat Edilecek Hususlar Konulu Resmi Yazı
Özel Eğitim Okul/Kurum Açma Standartları Resmi Yazı
Engelli Bireylere Ait Bilgilerin Paylaşılması Konulu Resmi Yazı
Kılavuzlar
Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri Kılavuzu
Ram Kılavuzu
E-Rehberlik Kılavuzu
Tebliğ
Danışmanlık Tedbiri Kararlarının Uygulama Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ
RAMDEVU
İletişim